- training voor zzp’ers -

 

 

Waarom?

De markt wordt steeds flexibeler. Dat betekent niet alleen dat werknemers zich steeds meer als zzp’er gaan
gedragen maar ook dat meer mensen zzp’er worden. Hoe blijf of wordt je dan onderscheidend? Dan is het
allereerst belangrijk te weten wat je waard bent en voor wie dat waardevol is. En hoe je dat het beste kunt laten zien!
Met ‘De boer op’ kijken we of je de dingen nog doet die je goed kan en wat dat waard is. Om uiteindelijk onderscheidend te zijn of te blijven en meer resultaten te behalen.

Wat?

Binnen een dag leer je als zzp’er:
1. Wat je allemaal te bieden hebt (wat je waarde is)
2. Hoe je dit omzet naar concrete producten om het aantrekkelijk te maken voor een ander (concreet een duidelijk aanbod maken die laat zien wat je onderscheidend vermogen is)
3. Hoe je dit vervolgens laat zien (een goede portfolio en presentatie is het halve werk!)

 Door wie?

De training wordt gegeven door Mark Schotman en Jors Barskè. Mark heeft ervaring als zzp’er en kent de commerciële wereld. Hij weet alles af van effectieve communicatie en producten en aanbod in de markt zetten. Jors heeft als directeur van Ruwer, bemiddelingsbureau voor creatieven in Amsterdam en Rotterdam, de afgelopen 14 jaar een enorme hoeveelheid kennis en kennissen opgedaan. Portfolio’s beoordelen en vacatures doorgronden daar draait hij zijn hand niet voor om.

 Aan wie?

De training wordt gegeven aan maximaal 10 zzp’ers

 Hoe?

De training bestaat uit drie onderdelen:

 

A. Wat is je waarde? (1,5 uur)

Door specifieke opdrachten ga je achterhalen wat je waard bent. Je hebt vaak meer kennis en kunde in huis
dan je denkt en je beseft niet dat dit waarde heeft. Deze waarde is uniek omdat het vertelt wat je innerlijke
motivatie is. Waar je goed in bent.

 

B. Wat is je aanbod? (1 uur)

De waarde die je bepaalt hebt ga je vertalen in een duidelijk aanbod. Dat doen we door er concrete producten van te maken. Je maakt concreet wat je te bieden hebt en bepaalt daarmee je onderscheidend vermogen.

 

C. Porfolio advies (2,5 uur)

Voor creatieven is de portfolio ontzettend belangrijk. De portfolio is hun visitekaartje, hun werkkader, ervarings matrix, maar geeft vooral het niveau van de creatief weer. Een goede portfolio opent deuren en nieuwe kansen, daarom is het hebben van een goede portfolio ook een ‘must’! Aan de hand van de verworven kennis van de waardebepaling en de vertaling naar concrete producten, gaan we de eigen portfolio vertalen naar een unieke propositie.

 

Waar en wanneer?

U zorgt voor de locatie en wij vullen de rest in. U kunt telefonisch een afspraak maken om een dag in te
plannen of een mail sturen met uw voorkeursdata.

mark@boerenjongens.net of 010-4767899/06-53505232
jors barskè, 06-50 437 374, info@portfolioadvies.nl

 Hoeveel?

De dag heeft een vaste prijs van €1000,-. (dat is €100,- per deelnemer)

 Condities
- Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw en reiskosten.